۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۹۱۴۰۱
حجت‌الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

فتنه‌گری نتیجه‌ای جز رسوایی ندارد|انتقاد از حضور فتنه گران در دانشگاه ها

فتنه‌گری نتیجه‌ای جز رسوایی ندارد|انتقاد از حضور فتنه گران در دانشگاه ها
نماینده مجلس با بیان این‌که پایان کار فتنه‌گری رسوا شدن است، گفت: حماسه نهم دی به فتنه گران آموخت که فتنه‌گری نتیجه‌ای جز رسوایی میان ملت ندارد.

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که سران فتنه و کسانی که با این افراد در ارتباط بودند یکی از خطوط قرمز نظام پس از فتنه 88 به شمار می‌روند، گفت: فتنه گران به این دلیل که در مقابل نظام ایستادند و در جهت خواسته‌های دشمن گام برداشتند، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند در مسؤولیت‌های مختلف قرار گیرند.

وی با اشاره به نقش محوری حضور مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، هرکجا مردم با همه قدرت در صحنه حاضر بودند، نقشه‌های توطئه برانگیز دشمن نقش بر آب شده است.

حجت‌الاسلام سالک نهم دی را یکی از مصادیق نقش‌آفرینی حضور مردم در خنثی‌سازی فتنه دشمن دانست و عنوان کرد: امروز با گذشت 9 سال از فتنه 88 شاهد هستیم که حضور مردم در برهه‌های مختلف به‌خوبی توانسته نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حضور برخی فتنه گران در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: متأسفانه گاهی به چشم می‌خورد که از برخی فتنه گران که حتی مدتی در زندان هم به سر برده‌اند، در برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه اصفهان برای سخنرانی دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به پیام حماسه نهم دی برای مردم ابراز کرد: این حماسه به مردم می‌آموزد که اگر جلوی فتنه‌ها بایستند و مقاومت کنند، دشمن هرگز نخواهد توانست با ایجاد فتنه و آشوب به آن‌ها ضربه وارد کند.

حجت‌الاسلام سالک با بیان این‌که مدیریت فتنه 88 به دست آمریکایی‌ها و بیگانگان بود، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی به دشمنان ثابت کرد هرچقدر هم که تلاش کنند، راه به‌جایی نمی برند؛ ما با حماسه نهم دی به این نتیجه رسیدیم که دشمنان ملت ایران به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که پایان کار فتنه‌گری رسوا شدن است، گفت: حماسه نهم دی به فتنه گران آموخت که فتنه‌گری نتیجه‌ای جز رسوایی میان ملت ندارد؛ فتنه گران در دنیا رسوا شدند، زیرا سر سفره شهدا نشستند و از بیت‌المال مردم حقوق گرفتند، اما در برابر ولایت و ملت ایران شمشیر کشیدند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 14

/841/ت302/ق

ارسال نظرات